.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آسمان مازندران امشب می‌بارد؛ هواشناسی ومدیریت بحران استانداری مازندران هشدار دادند
هواشناسی و مدیریت بحران استانداری مازندران درباره احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر از امشب با آغاز بارندگی‌ها در مناطق غربی استان هشدار دادند.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندرانگفت: پایداری جوی که از آغاز هفته در استان حاکم شده بود، عصر امروز از استان خارج می‌شود.

وی افزود: از عصر امروز ابتدا از مناطق غربی استان بارندگی آغاز و بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی کشیده و تا روز شنبه سوم آذرماه با تقویت جریانات سرد شمالی بارندگی‌ها تشدید می‌شود.

اسدی با بیان اینکه در این مدت دمای هوا سردتر و وزش باد گاهی شدیدتر می‌شود، گفت: با توجه به شدت بارندگی در مناطق غربی استان آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: عصر روز شنبه سوم آذرماه شدت ناپایداری جوی کاهش می‌یابد و این سامانه بارشی سرد بتدریج از استان خارج می‌شود.

وی گفت: ارتفاعات و مناطق کوهستانی در این مدت بخصوص در جاده‌های چالوس و هراز شاهد پدیده مه گرفتگی و بارش برف خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه دریا در این مدت مواج و طوفانی خواهد بود، افزود: مردم از فعالیت دریایی نظیر ماهیگیری، قایقرانی و هر گونه ورزش‌های آبی در دریای خزر خودداری کنند.

باران سیل آسا در کمین مناطق غربی مازندران
احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز، با اشاره به احتمال جاری شدن سیلاب ناگهانی و آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق غربی استان گفت: مسافران و هم استانی‌ها ضمن خودداری از سفر‌های غیر ضروری از اقامت و اطراق در حریم رودخانه‌ها و مسیر آبراه‌ها خودداری کنند.

وی به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد: در هنگام رانندگی در جاده‌های استان بخصوص در هنگام شب نکات ایمنی را رعایت کنند.

توصیه پلیس راه مازندران به مسافران جاده چالوس و هراز
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و گزارش‌های راهداران مستقر در مسیر جاده‌های کوهستانی بخصوص جاده چالوس و هراز به رانندگان توصیه کرد، با رعایت فاصله طولی و مطمئنه در این جاده‌ها رانندگی کنند.

وی افزود: به دلیل مه گرفتگی رانندگان از دید کافی برخوردار نیستند در نتیجه روشنایی خودرو را قبل از حرکت بازرسی کنند.

سرهنگ قدمی گفت: جاده‌های هراز و چالوس به دلیل بارش برف و باران در شب لغزنده است و رانندگان هنگام آمد وشد در این مسیر‌ها تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و غذای و البسه گرم به همراه داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.